2 תשובות
אני חושבת שככה או ככה זה הגיוני שהיא תשתתף בתשלום כי אתה לא צריך לשלם על הכל מעצמך
אני חושב שגם אם הייתם יוצאים זה הגיוני שהיא תשתתף בתשלום על המכונית שהיא גם משתמשת בה.