7 תשובות
שתיהן כבר לא בחיים
לגבי גיל אין לי שמץ של מושג חח
מצד אמא:
מאמינה שהיא עברה את ה100 ומשהו.
הסבתא האחרונה נפטרה כשהייתי בת כמה חודשים אז קיצר שניהן לא בחיים: /
מצד אבא:
לא יצא לי להכיר את שני הסבתות, מה גם שאמא של אבא שלי(סבתא) נפטרה כשהיה בן 16
סבתא רבתא שלי נפטרה לפני 16 שנים, והיא בת 100 ומשהו.
לא הבנתי סופרים את הגיל גם לאחר המוות?
או שהיא נפטרה בגיל 110?

לשאלה סבא רבה שלי נפטר בגיל 95 וסבתא קבלה שלי לא יודע אבל הכרתי את שניהם
יש לי 3 שהם בחיים.
כולם בנות 90 בערך
שואלת,
כשהסבתא רבתה שלך נפטרה, היא היתה בת 110?
מעולם לא הכרתי את הסבים הרבים או הסבות הרבות שלי. גם עם סבא וסבתא שלי (כולם ז"ל) בקושי הייתי בקשר.
120
אנונימית