3 תשובות
את עולה למשמרויות ועוזרת לצוות..
כן זה כולל לכבות שריפות וכאלה
שואל השאלה:
את מתנדבת שם?
אנונימית
לא אבל חברה שלי התנדבה שם.
היא סיפרה לי שבשבילה זה היה מאוד כיף ומשמעותי והיא נהנתה מכל רגע (בנוסף גם לחברים חדשים שהיא הכירה שם).
למרות שלא התנדבתי שם אני ממליצה לך לנסות