3 תשובות
תשאלי אותו מה אנחנו
אני חושבת שכן זה קצת יותר כאילו עם התנשקתם וזה לא אומר כלום אז מה הפואנטה בזה נריך שיהיה רגש בזה ועם היה לכם אז כן זה יותר מי ידיד
תשאירי את זה פתוח תשלחי לו הודעה לילה טוב אם זה היה בערב ביציאה או משהו או מה נשמע יום אחרכ ותראי איל הוא מגיב אם הוא רוצה להפגש שוב ותביני אםצזה היה סטוץ בשבילו או זוגיות