6 תשובות
לא
כל אחד והטעם שלו
כל אחד והטעם שלו
לא מוזר, זאת שפה יפה בעיניי. יותר יפה מעברית, אני מעדיף שירים בערבית על פני שירים במזרחית נגיד.
זה לא מוזר, לכל אחד יש טעם שונה בשירים.
לא זה הכח יפה מיזרחית ים תיכונית שמעי סןואח שיר ליגת על
הכי
לא.יש שיקים יפים
באותו הנושא: