6 תשובות
צריך להסתכל עם משקפיים (לא רגילים). זה פוגע מאוד בעיניים אם לא.
לא, אך זה יפגע בראייה שלך.
ממליצה לך לצפות בסרטון שבקישור
ממליצה לך לצפות בסרטון שבקישור
אם תסתכלי ישירות לשמש בלי אמצעי הגנה *לליקוי חמה* ולא סתם משקפי שמש אז רוב הסיכויים שיגרם נזק כל שהוא לעיניים שלך. וכן זה יכול לגרות לעיוורון
התשובה הבאה מופנית לכל השאלות האלו:
לא. אתם לא תהיו עיוורים מלהסתכל לפאקינג שלוש שניות על השמש.
לא. אם תסתכלו מחלון זה לא יעזור. החלון שקוף.
לא. פשוט לא.
לא. אתם לא תהיו עיוורים מלהסתכל לפאקינג שלוש שניות על השמש.
לא. אם תסתכלו מחלון זה לא יעזור. החלון שקוף.
לא. פשוט לא.
לא יהיו עיוורים אולי^^
אבל זה כן יפגע בראיה
אבל זה כן יפגע בראיה
וזה רק אם זה יהיה שלוש שניות כן?
אל תסתכלו על השמש
תעשו לעצמכם טובה
אל תסתכלו על השמש
תעשו לעצמכם טובה