7 תשובות
לא אכפת לי היופי. אבל אני ארצה להיות יותר עם בנאדם שמטפח את עצמו


אם התכוונת לזוגיות אז כן.
כן כי יש יותר משיכה
כן יכול להיות שזה יעצבן באיזה שהוא שלב ואני מכירה מלא שיתרחקו בגלל זה
אנונימית
רוב הסיכויים שאני אמשך לאדם שנראה יותר טוב
אבל מבחינת להיות קרובה בקטע ידידותי וכזה אני לא מסתכלת על החיצוניות ולפעמים התאהבתי בידידים שלי שאולי לא נראים כל כך טוב אבל התאהבתי באישיות שלהם.
אני חושבת שכן