התחברות
הרשמה
זה נורא אם בבוקר אני מצלמת את הליקוי בטלפון שלי ושמה אותו במרפסת ושנגמר הליקוי אני אקח את הטלפון ואצפה בליקוי?
21 ביוני 2020, 06:49
ליקוי חמה
טלפון
נורא
כן או לא
עזרה
2 תשובות
לא
Cont;nue
כן כן אם צילמת בטלפון זה בסדר להסתכל אבל אסור להסתכל ישירות
T
The procrastinator
באותו הנושא:
אתם גם מפחדים שהמצלמה בטלפון מצלמת אתכם?
ליקוי חמה בבוקר
אפשר לראות את הליקוי חמה דרך המצלמה של הטלפון וזה לי יפגע לי בעיניים?
אם אני יצלם לכמה דקות את הליקוי בטלפון יקרה משהו למצלמה
יכול לקרות משהו לטלפון אם אני יצלם את איתו את הליקוי
המצלמה של הטלפון שלנו מצלמת אותנו ?
אם אני אצלם את הליקוי חמה זה יהרוס את כל הטלפון או רק את המצלמה?
למה כשאני מצלמת מסך מהנטפליקס בטלפון זה יוצא תמונה בצבע שחור?
הייתי מ9 בבוקר עד עכשיו בטלפון ונורא כואב לי הראש זה מסוכן?
למה אומרים שהליקוי חמה הורסת את המצלמה?
רגע אז מחר נקום בבוקר וסוג של היה חושך בגלל הליקוי חמה?