4 תשובות
שואל השאלה:
תכלס
אנונימית
שניהם יפים,מה שאת יותר אוהבת
רק אצלנו כאילו צריך תלבושת?
תתלבשי איך שנוח לך אם את מעדיפה להתלבש יותר חגיגי כזה אז שימי את הגינס והחולצה הלבנה אבל אם לא אכפת לך ואת מעדיפה יותר נוח אז שימי את הטייץ
~I