4 תשובות
יש דבר כזה, אני פחות אוהבת כי אני לא אוהבת פירות יער, אבל לכל אחד יש טעם שונה
לא המצאת כלום, עוגת גבינה עם פירות יער זה דבר ידוע.

- טעמתי, לא עפתי על זה. אני לא אוהבת עוגות גבינה בכללי.
שואל השאלה:
חחעע אהה לא ידעתי שזה קיים בכלל 0-0
אהה
גם אני האמת כמוך אני שונאת עוגות גבינה במיוחד אם זה אפוי
אבל השאלה אם מי שאוהב עוגות גבינה אז אם זה טעים עם פירות יער חחח
שואל השאלה:
חח כן זה נשמע טוב ממש!
השאלה אם זה גם טעים

נראלי המצאתי אתזה עכשיו חחח חחח לול