5 תשובות
לא בקטע רע אל תעשה קעקוע בגיל מוקדם כזה אחרי כמה שנים מיתחרטים אבל אם זה עושה לך טוב תעשה
שואל השאלה:
אצל גון בוי צריך לחכות כל כך הרבה זמן?
אצל גון בוי צריך לחכות כל כך הרבה זמן?
זה במינימום 3 4 חודשים, אני פשוט קבעתי אצל דני גינזבורג והוא ממש ממש עמוס. עכשיו זה תור של שנתיים לדעתי אז כדאי לקבוע כמה שיותר מוקדם.
גם אם תקבעי תור עכשיו תעשי את הקעקוע רק בעוד חצי שנה לפחות תלוי אצל מי.. אני קבעתי לפני שנה ויש לי עוד חצי שנה לחכות.
גון בוי קטלני
באותו הנושא: