8 תשובות
זה ממש כיף, תנסה.
כל מי שרוכב על סקייטבורד תמיד נופל, לא משנה כמה הוא טוב בזה
כמו כל תחביב, זה דורש אימון והתמדה
אני מאמינה שתצליח
זה ידרוש הרבה אימונים , אבל זה בהחלט מגניב
וכן אתה תיפול ויהיו לך פצעים אבל בסוף תהיה שפיץ בזה אז זה משתלם
היי אני למדתי השבוע וזה כלכך כיףף
שואל השאלה:
תודה לכולם..
האחרונה שהגיבה.. השם שלך ממש תואם לשאלה ולתשובה שלך חחח
חח לול
גם אניי רוצה לנסות בטח לוקח זמן ללמוד להתייצב וזה
):)
זה מושלם
אחרי שאתה מתייצב אתה לא תעוף מזה בטח אם אתה קונה סקייטבורד ראשון נגיד קרוזר שהוא ממש קל לשליטה וגם אם אתה נופל אז לא קורה כלום