תשובה אחת
אם לשים לא יהיה אפשר להיכנס אליו בכל מקרה..
אבל אם להיכנס לגוגל, לאותו הפוסט אז אפשר להעתיק אותו ואז להיכנס לקישור
אבל אם להיכנס לגוגל, לאותו הפוסט אז אפשר להעתיק אותו ואז להיכנס לקישור
באותו הנושא: