7 תשובות
בטוח יש בנות בשכונה שלך שהן חמודות ולא סנוביות ומגעילות, תנסי להכיר חברות גם מחוץ לבית הספר. במקביל תנסי להבין למה ההורים שלך לא רוצים להעביר אותך בית ספר. ובלי שום קשר-רוצה להיות חברה שלי?
שואל השאלה:
הם נרשמו לבתי ספר פרטיים שעולים המון כסף זאת הבעיה
אני אשמח להיות חברה שלך חחח
הם נרשמו לבתי ספר פרטיים שעולים המון כסף זאת הבעיה
אני אשמח להיות חברה שלך חחח
אנונימית
טוק טו מי;)
שואל השאלה:
זה פשוט עצוב אני לא מפסיקה לבכות
כאילו לחשוב שאני כבר לא אלך עם חברה שלי בבוקר לא יהיה לי עם מי לדבר בשיעורים
עם מי להיות בהפסקות אני פאקינג אשב בשירותים לבד עם עצמי כל הפסקה
זה פשוט עצוב אני לא מפסיקה לבכות
כאילו לחשוב שאני כבר לא אלך עם חברה שלי בבוקר לא יהיה לי עם מי לדבר בשיעורים
עם מי להיות בהפסקות אני פאקינג אשב בשירותים לבד עם עצמי כל הפסקה
אנונימית
בטוח יש עוד ילדות נחמדות בשכבה שלך שלא שמת לב אליהן כי היית במעגל החברות הקבוע שלך... ואת בלחץ כי את לא יודעת מה יקרה בשנה הבאה... ברגע שתרגעי הכל יחזור לפרופורציות.
אמאלה זה פשוט אני! זאת הייתה השנה הראשונה שלי בבית ספר חדש ואז הכרתי את הבסטי שם והשנה היא עוברת לעיר אחרת.... וכולם אצלנו פשוט ביצ'יות שאני בחיים לא יעז להיות בחברתם אני כל כל מבינה מה את עוברת מוזמנת לדבר איתי בפרטי❤❤❤
היי יקרה,
נשמע שאת עוברת סערת רגשות, פחד מההתמודדות שהולכת להיות לך שנה הבאה שהחברות הקרובות שלך יעברו בית ספר.
אני מתאר לעצמי כמה מלחיצה התחושה הזאת יכולה להיות, תחושת האי וודאות שממלאת אותך וייתכן שעולות לך הרבה שאלות כמו מה יהיה, איך תרגישי ואיך תבלי את הזמן בבית ספר ובהפסקות.
נראה שישנה בדידות שמלווה אותך וייתכן שאת מרגישה מעט שקופה, כאילו אף אחד לא מבין או רואה מה את חווה.
ניסית לשתף את היועצת בבית ספר? להעלות בפניה את מה שאת מרגישה.
לעיתים שיתוף ברגשות, במה שיושב לך על הלב, יכול להקל לך על הלחץ ואולי אפילו לעזור לך לעשות צעדים ראשונים לקראת הפתרון.
לכן חשוב לי להזמין אותך לשתף גם אותנו.
אני מתנדב בעמותת סה"ר ויש לנו צ'אט אישי ואנונימי שדרכו ניתן לדבר עם אחד מאיתנו מתנדבים והמתנדבות.
אני מצרף לך קישור לאתר שלנו, אנחנו כאן בשביל להיות לצידך באותם רגעי פחד ובדידות, שלא תצטרכי להתמודד איתם לבד.
מחכה לשמוע ממך,
מתנדב סה"ר
נשמע שאת עוברת סערת רגשות, פחד מההתמודדות שהולכת להיות לך שנה הבאה שהחברות הקרובות שלך יעברו בית ספר.
אני מתאר לעצמי כמה מלחיצה התחושה הזאת יכולה להיות, תחושת האי וודאות שממלאת אותך וייתכן שעולות לך הרבה שאלות כמו מה יהיה, איך תרגישי ואיך תבלי את הזמן בבית ספר ובהפסקות.
נראה שישנה בדידות שמלווה אותך וייתכן שאת מרגישה מעט שקופה, כאילו אף אחד לא מבין או רואה מה את חווה.
ניסית לשתף את היועצת בבית ספר? להעלות בפניה את מה שאת מרגישה.
לעיתים שיתוף ברגשות, במה שיושב לך על הלב, יכול להקל לך על הלחץ ואולי אפילו לעזור לך לעשות צעדים ראשונים לקראת הפתרון.
לכן חשוב לי להזמין אותך לשתף גם אותנו.
אני מתנדב בעמותת סה"ר ויש לנו צ'אט אישי ואנונימי שדרכו ניתן לדבר עם אחד מאיתנו מתנדבים והמתנדבות.
אני מצרף לך קישור לאתר שלנו, אנחנו כאן בשביל להיות לצידך באותם רגעי פחד ובדידות, שלא תצטרכי להתמודד איתם לבד.
מחכה לשמוע ממך,
מתנדב סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: