8 תשובות
אולי בגלל ששמת על השתק ולא היית בזום עצמו. מי שמנהל את השיחת זום יכול לראות מי נמצא בשיחה ומי לא (שפותח חלונות אחרים במחשב).
ובכללי הסגר התחיל באמצע מרץ, המחצית התחילה בינואר, אז עד אז כנראה שדיברת.
בכל מקרה תדברי איתו על זה ותראי מה הוא אומר.
ובכללי הסגר התחיל באמצע מרץ, המחצית התחילה בינואר, אז עד אז כנראה שדיברת.
בכל מקרה תדברי איתו על זה ותראי מה הוא אומר.
אנונימית
אני מכירה מורה כזה, יש לי מורה למחשבים ואנגלית שפשוט שונא את זה שאני לפעמים מתקנת אותו ומבינה יותר מכולם ואפילו הוא הביא לי בתלמידאות 50 כשבשנה שעברה עם מורה אחר קיבלתי 100. אני חושבת שהוא לא מתנהג בצורה הכי הוגנת ואני חושבת שכדאי שתפני למנהל/ת.
אנונימית
שואל השאלה:
בכל המקצועות אני שמתי על השתק ואף אחד לא אמר כלום או רשם לי כלום או פגע לי בציון.
וראיתי סדרות בטלוויזיה או בטלפון ככה שהוא לא יכל לדעת מה אני באמת עושה.
והפסקתי לדבר ליפני שמחצית א הסתיימה
בכל המקצועות אני שמתי על השתק ואף אחד לא אמר כלום או רשם לי כלום או פגע לי בציון.
וראיתי סדרות בטלוויזיה או בטלפון ככה שהוא לא יכל לדעת מה אני באמת עושה.
והפסקתי לדבר ליפני שמחצית א הסתיימה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה העיניין אני לא מתנקת אותו אני רק מסבירה לחברה שלי וגם זה היה בשקט או שהסברתי לה אחרי הלימודים..
אני לא אעשה עם זה כלום כי במילא המחצית הזאת התעודה לא שווה לשום דבר בגלל הקורונה הציונים שלי בהכל יותר נמוכים כי הביאו עבודה וחצי ועלייה כל המשקל
אבל זה העיניין אני לא מתנקת אותו אני רק מסבירה לחברה שלי וגם זה היה בשקט או שהסברתי לה אחרי הלימודים..
אני לא אעשה עם זה כלום כי במילא המחצית הזאת התעודה לא שווה לשום דבר בגלל הקורונה הציונים שלי בהכל יותר נמוכים כי הביאו עבודה וחצי ועלייה כל המשקל
אנונימית
תפני למחנך שלך ותתלונני תספרי לו את מה שכתבת פה ויכול להיות שזה יעזור או שיעשו בירור עם המורה ואיתך
שתדעי שזה יכול להיות גם מה שיעזור לבית ספר לגרום לו להפסיק ללמד אז זה כדאי לך
שתדעי שזה יכול להיות גם מה שיעזור לבית ספר לגרום לו להפסיק ללמד אז זה כדאי לך
שואל השאלה:
המחנכת שלי אהבלה כבר כל הילדים מהכיתה שלומדים איתו התלוננו עליו והיא לא עושה כלום (למרות שאמרנו לה כמה וכמה פעמים) האופצייה השנייה זה המנהלת אבל היא לא סובלת אותי..
המחנכת שלי אהבלה כבר כל הילדים מהכיתה שלומדים איתו התלוננו עליו והיא לא עושה כלום (למרות שאמרנו לה כמה וכמה פעמים) האופצייה השנייה זה המנהלת אבל היא לא סובלת אותי..
אנונימית
את יכולה לפנות גם ליועצת או לרכז שכבה
שואל השאלה:
זה מגמה וכל אחד במגמה שונה אז לכל אחד יש מחנכת שונה וכבר פנינו כמה פעמים לרכזת מגמה והיא לא מוכנה לשמוע שהוא לא מורה טוב..
זה מגמה וכל אחד במגמה שונה אז לכל אחד יש מחנכת שונה וכבר פנינו כמה פעמים לרכזת מגמה והיא לא מוכנה לשמוע שהוא לא מורה טוב..
אנונימית