15 תשובות
זה נורא תלוי בבנאדם. עליי למשל זה פשוט לא עבד
אני כרגע לוקחת וזה דיי עוזר לי ועזר לי המון לא יודעת מה הייתי עושה בלי.
וכן, זה תלוי בבן אדם האמת, למרות שעל רוב האנשים בדרך כלל זה כן משפיע טוב, אז אני כן ממליצה, כן כדאי לנסות לפחות, אם לא עוזר, אז יש כדורים אחרים
בהצלחה:)
נטלתי במשך חודש לא עשה כלום חוץ מסחרחורות וכאב ראש ועייפות זה תלוי בבן אדם במינון וכו'
לי מבחינה נפשית זה עוזר בטירוף, אבל אם הייתה לי את האפשרות להחליט לבד אז לא הייתי לוקחת (לוקחת מכיתה ו עכשיו יב)
אני נורא תלוייה בכדור הזה עכשיו, אם יום אחד לא לקחתי זה התקפי חרדה, כעס, דיכאון, וסחרחורות מטורפות ביום שאחרי.
וכל הזמן אני עולה במינון כי הגוף כבר לא מושפע מהמינון שנתנו לי בכיתה ו והיום אני עם המינון הכי גבוה.
לכן, עדיף שלא לקחת ולמצוא אלטרנטיבות אחרות, אבל אצלי זה כבר מאוחר מדי כי אני תלוייה בכדור
אנונימית
התופעות שאת מתארת זה בגלל שיש תלות גופנית, התחושות שאת חווה כשאת מנסה להפסיק זה תסמיני גמילה כי הגוף פיתח רצפטורים לקליטה של כמויות מסוימות מהחומר הזה וכשהוא לא מקבל אותם הגוף נכנס לשוק,
זו הסיבה שכשלוקחים כדורים כאלה לטיפול בבעיות נפשיות צריך לעשות את זה בשילוב עם טיפול פסיכותרפי והקניית כלים להתמודדות.

גמילה מהכדור אפשרית ולא נחשבת לקשה במיוחד, אבל לוקחת זמן ארוך,כל פעם מורידים קצת קצת את המינון עד שהגוף מתרגל להתמודד ללא החומר הזה, זה לא קל אבל אפשרי לגמרי.

לכדורים האלו יש 2 צדדים כמו במטבע,מצד אחד הם עוזרים, מצד שני יש את החסרונות של התלות שמפתחים אליהם, אנשים שזקוקים לכדורים כאלו לוקחים אותם וזה מציל אותם, התופעות לוואי זה דבר קטן לעומת התועלת, התרופות האלו מצילות אנשים מהתאבדות ופגיעה עצמית שגובה מחיר גבוהה מאוד.
אנונימי
אני לקחתי ציפרלקס זה הופך אותך לזומבי וזה גורם לעלייה רצינית במשקל
^ לא לכולם זה גורם לעלייה במשקל והופך לזומבי אל תפחידי אותה סתם
אנונימית
זה הופך חלק די קטן של אנשים לזומבים רק בתקופה של העלאת מינון, אחרי שמגיעים למינון שלך הגוף מסתגל ומפתח רצפטורים בשביל לקלוט את התרופה ומסתגל אליה, ואז מפסיקות התופעות לוואי, תרופות זה לא קסם הן גובות מחיר, השאלה אם ההיתרון מתעלה על החיסון ולרוב הוא כן במצבים של דיכאון כרוני הפרעות חרדה וכו.

עלייה במשקל, הכדור לא גורם לעלייה במשקל אלא גורם להגברת התיאבון, ביחד עם הגברת אנרגיה, אם שומרים על תזונה רגילה העלייה לא מתרחשת.
אנונימי
שואל השאלה:
וואו תודה לכל העונים,
רק שאלה,
הגברת התיאבון מתחרשת רק בתקופת הזמן הראשונה של לקיחת הכדור או לאורך כל הזמן שלוקחים אותו?
ואם אפסיק איתו - אחזור לכמויות האוכל הקודמות שלי? כי תמיד הייתי אוכלת מעט וזה הרגל שאני רוצה לשמור עליו כי עלייה במשקל היא קטע שמפחיד אותי..
אנונימית
זה שתהיה הגברת תיאבון לא אומר שתצטרכי לאכול עוד לאפה ביום חח,
פשוט במקום אפשר לאזן את זה עם סלט או מרק אפילו שאין בו הרבה קלוריות, זה סבבה לגמרי וכל עוד מודעים לעובדה שזה גורם לאכול יותר אפשר להימנע מלהגיע למצבי השמנה.

הגברת התיאבון היא לרוב אחרי שמגיעים למינון הסופי ורוב תופעות הלוואי עוברות,
הכדור גורם לגוף להרגיש אנרגטי יותר, שינה אמורה להיות טובה יותר, בכללי יהיה לך יותר קל להיות שמחה כי הכדור הזה בעצם מעלה את רמות הסרוטונין במוח וזה גורם לתחושות חיוביות ושמחות יותר.


כשתפסיקי את הכדור התופעות לוואי ילכו, ביניהם ההשפעה של האנרגיה לתקופה מסוימת עד שהגוף מסתגל לייצר את יתר הסרוטונין בעצמו (ופה רואים את פירות הטיפול הפסיכותרפי המשולב עם הטיפול התרופתי) התיאבון כמובן המוגבר גם יעלם.


שוב את לא חייבת לאכול הרבה,
אם זה גורם להגברת תיאבון, אפשר לנשנש ירקות במקום לאכול דברים מלאי קלוריות,
זה ממלא את הקיבה בריא ואין הרבה קלוריות, ככה אני התמודדתי עם זה לפחות
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי אחרון המון תודה לך גרמת לי להרגיש הרבה יותר טוב. תודה. על מה הדברים האלו מבוססים?
אנונימית
לא כדאי שהתופעות לוואי יהיו השיקול שלך, כי הן ממש משתנות מאחד לשני. רק אחרי שתתחילי לקחת תראי אם יש משהו שבאמת מפריע לך
יש לי ניסיון ארוך עם ציפרלקס, לוסטרל, אמיטריפטילין.

גם ראיתי מלא רופאים שהסבירו לי מלא על הכדורים, שלושתם מאותה משפחה אבל פועלים ושמפיעים קצת שונה, אין לך ממה לחשוש בנוגע לטיפול הזה, נכון שיש תופעות לוואי בהתחלה אבל אחרי שמגיעים למינון כמו שכתבתי כבר כמה פעמים הגוף מתרגל והתופעות נעלמות.

רוב האנשים שנותנים חוות דעת שלילית אפילו לא הגיעו למינון הסופי, פשוט הרגישו מעט תופעות לוואי והחליטו שזה לא בשבילם, אלו תרופות שלוקח להם זמן לעבוד. י
אנונימי
שואל השאלה:
תודה רבה לכולכם אני מעריכה את זה הכי בעולם!
אנונימית
אני מי שלוקחת את הציפרלקס מכיתה ו וזה לא הפך אותי לזומבי ולא הגביר לי תיאבון, גם אני מאז ומתמיד אוכלת מעט וזה נשאר ככה לא עליתי ולא ירדתי מהמשקל 46 שלי
זה דברים אינדיבידואלים לכל אחד
אנונימית