8 תשובות
100, 5 יחל.
פיזיקה עשינו פנימי ובדרך נס סיימתי מכניקה על 98. באמת שהמורה ממש ממש ריחמה על כולנו, מגיע לי 70.

עריכה - לא הבנתי מה הקטע של המינוסים נו באמת. זה שאני טובה מאוד במתמטיקה לאו דווקא אומר שאני טובה בדברים אחרים. כל אחד טוב בדברים שונים וזה מה שיפה.
מה גם, בשביל להגיע לציונים שהגעתי אליהם השקעתי מאוד וזה דרש עבודה קשה שהשתלמה.
שואל השאלה:
אמאלה מושלמת
אנונימית
פיזיקה אני עושה השנה מכניקה והגישו אותי על 100
מתמטיקה אני עושה השנה 806 (יא 5 יחל) ובעז"ה יגישו על 100
שואל השאלה:
ואיאוו כל החכמים אמאלה
לי 5 פיסיקה מכניקה הגישו על 97
ומתמטיקה 806 הגישו על 95
אנונימית
יא מהממת זה הגשות מושלמות. בהצלחה בבגרויות 3>
שואל השאלה:
תודה גם לך!!
ועכשיו קראתי את התגובה הראשונה שלך, אנשים סתם מקנאים בזה שאת מצליחה והם לא.
מישהו שהצליח להשיג ציונים גבוהים יכול להשוויץ בזה כמה שהוא רוצה הוא עבד קשה מתאמץ והתמיד וזה שווה את זה
אנונימית
עדכון, קיבלתי הגשה 100 במתמטיקה
אבל פיזיקה הבגרות עצמה הלכה לי פחות ממה שחשבתי