5 תשובות
מעולה. הוא אחד מהיחידים שאני לא שונא העונה הזאת
גאון
אחד הגאונים בעונה הזאת והוא ממש לא נוראי כמו כל השאר. אולי אני לא אובייקטיבית כי אני רוסייה אבל באמת אחלה סמיון
אנונימית
אהבתי את הדילוג
בן הנורמלים הילדים בישרדות והוא גם לאסטרטג