4 תשובות
לא, זה בסדר גמור.
לא
לא
שואל השאלה:
קחו עידכון
באתי עם חברה בשמונה ולא הכניסו אותי ישבתי בחוץ בחום עד 12 משמונה בבוקר
קחו עידכון
באתי עם חברה בשמונה ולא הכניסו אותי ישבתי בחוץ בחום עד 12 משמונה בבוקר
אנונימית
באותו הנושא: