8 תשובות
כן זה מצויין
הלוואי עליי כזה גןבה ואני בן 17
אנונימי
זה גבוה...
סבבה
כן
מצויין
כן אני גם 15 וגובה 1.75 וזה מעולה לגיל
שואל השאלה:
מה האמצע?^