8 תשובות
חחח גם אני חשבתי על זה אבל המריבות זה יותר בין אתיופים לאריתריאים.
סומלים פשוט מתנשאים אבל הם יפים
סומלים פשוט מתנשאים אבל הם יפים
שואל השאלה:
הם אומרים שהם לא שחורים..
תמיד בטיקטוק אני רואה אותם יורדים על אתיופים ומעלים לאריתראים.
הם אומרים שהם לא שחורים..
תמיד בטיקטוק אני רואה אותם יורדים על אתיופים ומעלים לאריתראים.
אנונימית
^^ ההפך, הערבים בטיקטוק אומרים שסומלים הם ערבים אבל הסומלים בעצמים לא מתייחסים ואומרים שהם שחורים.
אני רואה דווקא אריתריאים חיים בסרט שאתיופים מקנאים בהם.
אני רואה דווקא אריתריאים חיים בסרט שאתיופים מקנאים בהם.
^ איפה אתם רואים את זה בטיקטוק באיזה סרטונים
אנונימית
סומלים הם מוסלמים מדינה מוסלמית אבל הם לא ערבים הם אפילו לא מדברים ערבית.
סודנים הם ערבים אם כבר
סודנים הם ערבים אם כבר
אנונימית
הם אומרים שמי לא שחורים?
ונראלי שיש סכסוך בין סומליה ואתיופיה בגלל שטחים
גם בין אריתריאה לאתיופיה יש סכסוך.. אתיופיה לא חברה של המדינות השכנות שלה חח
ונראלי שיש סכסוך בין סומליה ואתיופיה בגלל שטחים
גם בין אריתריאה לאתיופיה יש סכסוך.. אתיופיה לא חברה של המדינות השכנות שלה חח
אנונימית
נראלי שהם רבים שם על שטח באתיופיה
עד כמה שאני יודעת היו כמה מלחמות בין אתיופיה לסומליה ואתיופיה עדיין מחזיקה באזור שנקראה סומלילנד והם רוצים להשתחרר ויש הרבה סומלים שחיים גם באתיופיה. ראיתי בטיקטוק גם שיש קבוצה בתוך אתיופיה שנקרת אורמו וגם הם רוצים להשתחרר מהמדינה ומהשלטון האמהרי נראה לי ולהיות אזור נפרד משלהם משהו גזה
אנונימית
באותו הנושא: