5 תשובות
תגידי לב שזה חשוב לך ו4 זה לא בסדר בשבילך
תחפרי לה ותמיד יש מוזר שאין ואם זה לא עוזר החפירה תערבי את ההורים בתי ספר מפחדים מהורים
שואל השאלה:
דיברתי עם המורה והיא אמרה לי "די נו 4 זה בסדר"
לא חושבת שאכפת לה בכלל..
ולא אמרו לנו כלום על מבחנים בחופש
ויש עזרה בקיץ רק לילדים שנמצאים בתכנית של בית הספר שהממוצע שלהם הוא 90 פלוס
הם לא טורחים לעזור למי שמתחת
דיברתי עם המורה והיא אמרה לי "די נו 4 זה בסדר"
לא חושבת שאכפת לה בכלל..
ולא אמרו לנו כלום על מבחנים בחופש
ויש עזרה בקיץ רק לילדים שנמצאים בתכנית של בית הספר שהממוצע שלהם הוא 90 פלוס
הם לא טורחים לעזור למי שמתחת
אנונימית
תדברי עם המורה
לתרגל וללמוד ובדרך כלל בחופש יש מבחנים כדי לעלות תדברי עם המורה שלך
באותו הנושא: