18 תשובות
אמאלה מה יש לה
אנונימית
רק גבר מסוגל לרדת ככה על נשים
יואו אני רוצה לבכות באמת, לא מצחוק. זה די מעליב כיאלו שיורדים על אנשים בגלל הגוף שלהם, ואני שמנה ואני לא אוהבת את הגוף שלי ואני פשוט רוצה לבכות
לא בריא זה נכון, אבל כולם יפים. אני לא יודעת מה הקשר לזה שהיא טרנס-ג'נדרית.
זה ממש ממש ממש לא בסדר מצידה, אוף. והיא גם כל כך טועה.
יש מצב שהיא גם מעתיקה או מחקה את בר זוהר. היא עשתה את זה פעם.
נכון, והוא גם מדבר על עצמו ועל הדיאטות שלו כאילו שבנים ובנות משמינים אותו דבר (בנות משמינות יותר בקלות, אחוז השומן שצריך להיות להן כדי שיהיו בריאות הוא גבוה יותר)
וזה גם לא שהוא מתנהג כמו אישה נחמדה ונעימת הליכות, הוא כל הזמן אומר דברים שמסגירים אותו.
"אז רק שתדעו שהייתי גבר וההתנהגות יכולה לחזור" - ההתנהגות של גבר (ולא מהסוג הנחמד) אף פעם לא נעלמה לך.
"שתדעו שגם אני יכולה ללדת" - זה שאתה עדיין יכול להביא ילדים רק מוכיח כמה אתה גבר.
"שתדעו שהגברים שלכן באים אלינו בשושו כדי שנספק אותם הכי טוב" - איזה אישה מתרברבת באינסטה על זה שהיא עושה סקס הכי טוב? חוץ מזה שכנראה לא מדובר באותם גברים...

הוא סתם מתלהב מציצי ענק, ציפורניים ולבוש חושפני, כשרוב הנשים בכלל לא הולכות ככה.
^ בבקשה תכבדי את המגדר שלה. לא הוא, אלא היא. היא טוענת ככה, לא הוא.
^^^^ לא. בן ובת לא קשורים לזכר ונקבה. איבר המין קןבע אם הוא זכר או נקבה, אבל ההורמונים במוח קובעים אם הוא בן, בת, שניהם וכד'.
emotional support line
אני בעצם סינית אני רק לא נראית... מגיל קטן אהבתי לתקוע מקלות בשיער ואני שונאת סכו"ם... נכון נשמע מופרך? אז שתדעי שההבדלים הגנטיים בין אישה ישראלית לאישה סינית זניחים בהשוואה להבדלים בין גבר לאישה מאותו מקום
בן אומר שהוא מרגיש בת. היא אומרת שהיא סובלת. אנשים התאבדו כי הדיספוריה שלהם גדלה.
ואגב, זכר ובן זה לא אותו דבר. מין נקבע על ידי איבר המין, ומגדר לפי שילוב של הורמונים.
זה מוכח מדעית. תבדקו מחקרים.
ההורמונים שאת אומרת שמגדירים את ה"מגדר", נוצרים באיברי המין. כלומר זכר הוא תמיד בן, ונקבה היא תמיד בת.
לא, הם נוצרים במוח. קראתי על זה.
אז איך קוראים להורמון שאחראי על המגדר? למה ממה שאני יודעת טסטוסטרון יש יותר לגברים ואסטרוגן לנשים, וזה תלוי באיבר שיש להם. כמובן שאת הפקודה לאיבר נותן המוח, כמו כל פקודה כמעט...
זה לא הורמון שקובע, זה שילוב של כמה הורמונים, כמו שאצל רוב הלסביות, רמות הטסטוסטרון במוח יותר גבוהות מאצל אישה ממוצעת.
הגורמים לדיספוריה (מה שהופך אדם לטרנסג'נדר/ית) עדיין לא ידועים, אבל משערים שזה שילוב של הורמוני המוח והמין.
אם נוח לך לקרוא באנגלית:
"for example, anatomical sex from the genitals may be male, while the gender identity that comes from the brain could be female."

ובתרגום:
"למשל, מין אנטומי מאיברי המין עשוי להיות זכר, בעוד שהזהות המגדרית שמגיעה מהמוח יכולה להיות נקבה."

אוקיי, אז משהו במוח אומר לו שהוא נקבה, אבל בתכלס? הוא זכר, בגלל שיש לו פין.
אם גבר יבוא לגבר סטרייט ויגיד לו: "רוצה לבוא לישונצלי?"
הוא יגיד לו "לא, אתה גבר ואני סטרייט"
אז מה הבן יגיד לו? "אני מרגיש שאני אישה"?, יופי שאתה מרגיש, בפועל אתה גבר.
אבל שוב, זהות מגדרית לא באה יד ביד עם המין הביולוגי.
חוץ מזה שנטיות מיניות כלפי טרנס-ג'נדרים הן שונות לגמרי. אם הוא מרגיש בתור אישה, הוא יתייחס אל עצמו כאישה וידבר על עצמו בלשון נקבית. אי פעם פגשת טרנס-ג'נדר/ית שאתה יודע איך הם מתנהלים? חוץ מזה שאין לך שום זכות לזלזל בהם. הם פאקינג סובלים. שמעת על כל הדיספוריות למיניהן, כן?
"הוא יתייחס אל עצמו כאישה וידבר על עצמו בלשון נקבית"
זה לא הופך אותו לבת. אני לא מזלזל בו, שירגיש מה שהוא רוצה.
רק שעובדתית הוא לא בת.
שעובדתית, בן, בת וכד' נקבעים על ידי התחושה. אם הוא מרגיש בתור זכר, הוא בן. לא זכר, אבל בן.