4 תשובות
אם זה לא רק בשבילך אז סיר גדול
שואל השאלה:
זה לא רק בשבילי
זה לא רק בשבילי
אנונימית
תשתמשי בסיר הממש גדול, לא יקרה כלום לפסטה אם יהיה לה מרחב. לעומת זאת אם תשתמשי בסיר הקטן סביר להניח שלא יהיה מקום לכל הפסטה בסיר ואז זאת תהיה בעיה...
אנונימית
עם זה רק בשבילך תכיני בסיר קטן ממשש
באותו הנושא: