5 תשובות
קצת
אכלת בסדר גמור
אנונימית
אממ זה.. בסדר יחסית.. לא הרבה וגם לא קצת
טיפה .
את רוצה שנגיד לך שאכלת קצת נכון?
אבל זה לא טוב, את צריכה יותר ירקות ופירות בארוחות שלך, וזה גם עדיף מכמה קרקרים :)
אבל זה לא טוב, את צריכה יותר ירקות ופירות בארוחות שלך, וזה גם עדיף מכמה קרקרים :)
באותו הנושא: