5 תשובות
קצת
אכלת בסדר גמור
אנונימית
אממ זה.. בסדר יחסית.. לא הרבה וגם לא קצת
את רוצה שנגיד לך שאכלת קצת נכון?
אבל זה לא טוב, את צריכה יותר ירקות ופירות בארוחות שלך, וזה גם עדיף מכמה קרקרים :)