12 תשובות
סימון
סימון אמן
אנונימית
עם כל זה שאני מתה על סמיון, לצערי הבטן שלי אומרת לי שהוא זה שיהיה מודח
נראה לי שסימיון אבל הוא יחזור לאיחוד
למה אתם רושמים סיימון וסימון? קוראים לו סמיון
שואל השאלה:
אם עדי ביטי טיפשה אז סימון יודח.
הבן אדם הציל אותה והיא לא תחזיר לא ברור בכלל
כן לדעתי היא צריכה להצביע לליטל אבל למרות שגם דמיון דו פרצופי אבל לדעתי יותר נכון לה ללכת עם סמיון ולא עם אסי וגם אלינה די מטומטמת
כאילו אני אוהבת את אלינה אבל לא נראה לי שאסי באמת ישמור עליה
לילט
ליטל*
זה בדוק היא כי שראיינו אותה אז היא הייתה עם בגדים כמו עדי ביטי. ליטל עפה סמיון מנצח זכרו מה אמרתי
עדי חייבת להדיח את ליטל. אם היא תצביע לסמיון הם יצטרכו לעשות דו קרב על המקום בבקתה, וסמיון עומד לנצח אותה בקלות, הוא טוב בכל משימה אפשרית. אם היא תצביע לליטל, יהיה לה איזשהו סיכוי לנצח בדו קרב. ובלי קשר לזה, זה הרבה יותר חכם ללכת עם סמיון ולא עם אנשים שלפני שנייה הדיחו אותך.
לדעתי סמיון ילך אבל מקווה שלא
אנונימית