12 תשובות
זה ממש קצת
תאכלי עוד משהו
למה אין פחמימה..
שואל השאלה:
באבטיח יש פחמימות? זה ממש קצת?
אנונימית
כן זה קצת תאכלי פחמימות
שואל השאלה:
אבל אבטיח זה רק מים לא?
אנונימית
דבר ראשום כף מיונז היא לא 10 קלוריות אלא 90 קלוריות.
דבר שני, זה עדיין לא מספיק וצריך לשלב 3 ארוחות גדולות ו3 ארוחות ביניים.
שואל השאלה:
וסוכר בריא ככה אמרו לי
אנונימית
שואל השאלה:
ולא זה מיונז 5% שומן והיה כתוב מאחורה 5 קלוריות לכפית.
אנונימית
לא באבטיח יש סוכר לא רק מים
שואל השאלה:
אבל סוכר בריא
אנונימית
שואל השאלה:
לא גדולים אכלתי בערך 200 גרם..
אנונימית
אבטיח שהוא בריא יותר זה אבטיח שהוא מאוד אדום שיש בו ליקופין וזה נחשב בריא יותר