7 תשובות
למה את צריכה להפסיק לחשוב עליהן?
שואל השאלה:
כי זה כבר מוגזם
זה מפריע לי
אם הן נפגשות לבד אני בוכה
לא אומרת להן אבל בוכה
כי זה כבר מוגזם
זה מפריע לי
אם הן נפגשות לבד אני בוכה
לא אומרת להן אבל בוכה
אנונימית
זה פוגע בך שהן נפגשות בלעדייך? כי אם כן, את צריכה לדבר איתן.
הן כאילו נפגשות ולא אומרות לך?
הן כאילו נפגשות ולא אומרות לך?
כלבות את לא צריכה שהם יהיו חברות שלך לכי תתחילי להיפגש עם בנות אחרות וליצור קשרים חדשים לכי תכירי חבר תבלי איתו והם יקנאו בך אחושרמוטה מנסיון
אנונימית
אני מבינה את ההרגשה שלך, זה באמת לא קל.
אני חושבת שהבסיס הוא לבנות ביטחון עצמי, כזה שלא תלוי בדברים חיצוניים- בחברים, באנשים, בסיטואציות וכדומה. תחקרי את העולם, תראי מה מעורר בך השראה, תתמקדי בחוזקות שלך, תעבדי על הדברים שאת פחות אוהבת בעצמך, תלמדי דברים חדשים, תתנדבי, תעסיקי את עצמך בדברים שעושים לך טוב וגורמים לך להתגאות במה שאת עושה.
נסי לקבל את המצב כפי שהוא ולהגיע למקום של השלמה, היחס שלהם כלפייך לא אומר שום דבר עלייך- זה לא אומר שמשהו בך לא בסדר. אם זה משהו שמפריע לך- תפתחי את זה בצורה ישירה.
אנשים וחברים הם משהו שהוא מחוץ לשליטה שלנו- הם באים והולכים ויש גם חברויות של שנים שפתאום האדם משתנה לגמריי. אל תפחדי להיות לבד בעקבות העובדה שיש לך סטנדרטים, אני מבטיחה לך שלא משנה מה- בסופו של דבר את תמצאי את המקום שלך.
הכי חשוב הוא לתחזק את הקשר שלך עם עצמך ולהמשיך לצמוח ❤
אני חושבת שהבסיס הוא לבנות ביטחון עצמי, כזה שלא תלוי בדברים חיצוניים- בחברים, באנשים, בסיטואציות וכדומה. תחקרי את העולם, תראי מה מעורר בך השראה, תתמקדי בחוזקות שלך, תעבדי על הדברים שאת פחות אוהבת בעצמך, תלמדי דברים חדשים, תתנדבי, תעסיקי את עצמך בדברים שעושים לך טוב וגורמים לך להתגאות במה שאת עושה.
נסי לקבל את המצב כפי שהוא ולהגיע למקום של השלמה, היחס שלהם כלפייך לא אומר שום דבר עלייך- זה לא אומר שמשהו בך לא בסדר. אם זה משהו שמפריע לך- תפתחי את זה בצורה ישירה.
אנשים וחברים הם משהו שהוא מחוץ לשליטה שלנו- הם באים והולכים ויש גם חברויות של שנים שפתאום האדם משתנה לגמריי. אל תפחדי להיות לבד בעקבות העובדה שיש לך סטנדרטים, אני מבטיחה לך שלא משנה מה- בסופו של דבר את תמצאי את המקום שלך.
הכי חשוב הוא לתחזק את הקשר שלך עם עצמך ולהמשיך לצמוח ❤
שואל השאלה:
לשאלה שלך כן הן נפגשות בלעדיי
וזה פגע בי מאוד אתמול
אבל אני לא אומרת כי חברה שלי אומרת שאם אני מבקשת אז אני נדחפת.
וזה מעליב ממש
לשאלה שלך כן הן נפגשות בלעדיי
וזה פגע בי מאוד אתמול
אבל אני לא אומרת כי חברה שלי אומרת שאם אני מבקשת אז אני נדחפת.
וזה מעליב ממש
אנונימית
שואל השאלה:
תודה
אתם מדהימים 3>
תודה
אתם מדהימים 3>
אנונימית