9 תשובות
גם אני ו? לא חייב לאהוב איפור
אני מרגישה מלוכלת עם איפור
כן כנל,אני אף פעם לא מתאפרת זה מרגיש קצת מוזר וגם יותר אוהבת את עצמי בלי אולי רק מסקרה לפעמים
תכלס זה אחד המעצבנים
שואל השאלה:
כנל אני שמה מסקרה לפעמים שקופה ולפעמים לא וג'ל שקוף לגבות .
גם אני, כאילו אני מתאפרת פעם ב, בדרך כלל אני רק שמה אייליינר
וואי לפעמים כשאני שמה מסקרה פתאום העין מחליטה משום מקום לגרד לי אבל אני לא יכולה וזה מחרפןן
לא חייב להתאפר