6 תשובות
עברתי
כן יש אפליקציות
לימוד תאוריה
ל "תאוריה"
יש לזה סימן של "ל" וזה כחול זה הכי טוב!
יש לזה סימן של "ל" וזה כחול זה הכי טוב!
נוהג, תאו, יש את האפליקציה של משרד החינוך (אפליקציית התלמידים) ויש שם גם תרגול שאלות ובחינות לתיאוריה. אני לא יודעת אם זה פתוח לכולם או רק לכאלה שבכיתה י' שלומדים חינוך תעבורתי או רק כאלה שבכיתה י' או שזה פתוח לכל התיכון אבל שווה לנסות
עברתי
באותו הנושא: