9 תשובות
זה בסדר, המחזור לא סדיר בשנים הראשונות
הכל טוב נשמה, זה לא יותר מידי חריג
זה טבעי וזה בסדר . המחזור לא סדיר .. בכל מקרה תקחי איתך תמיד תחבושת ליתר ביטחון
זה בסדר הכל טוב
שואל השאלה:
אבל המחזור שלי כבר ניהיה סדיר
אבל המחזור שלי כבר ניהיה סדיר
אנונימית
זה לגיטימי אל תדאגי
אל תיבהלי זה נורמלי לגמרי
גם אם הוא כבר סדיר זה יכול לקרות . אל תדאגי
מתי קיבלת מחזור בפעם הראשונה? לפני שנה? לפני שנתיים? כי יכול לקחת גם כמה שנים עד שהוא מתייצב לגמרי.
באותו הנושא: