התחברות
הרשמה
רק לפני חצי שעה בערך קמתי ואני רוצה להתחיל כבר להתאמן
אני רוצה לעשות 2 אתגרים של קלואי טינג בו זמנית אבל הקטע הוא שהכי חם בשעות האלה אז כדאי לי לחכות ל19:00 או פשוט להפעיל מזגן? כי אני לא יודעת אם זה כי בריא להתאמן עם מזגן
24 ביוני 2020, 16:08
בוקר
עייפות
שינה
לילה
אימוני כושר
תשובה אחת
זה סבבה לגמרי להתאמן אם מזגן פשוט ישר אחרי האימון אל תשבי במיוחד לא אם מזגן יתפסו לך כל השרירים אבל זה סבבה להתאמן אם מזגן
ג
גוליבר הגדול
באותו הנושא:
קמתי לפני חבר שלי ואני רוצה לפנק אותו קצת
קמתי לפני שעה ואני רוצה לצאת לריצה של שעה וחצי בערך, מה לאכול לפני ומה לאכול אחרי?
לא קמתי לצפירה (קמתי דקה לפני) ואני מרגישה רע, איך לכפר על מעשיי?
קמתי לפני חמש דק בערך הלכתי לישון בשתיים וחצי בלילה כמה שעות ישנתי?
קמתי מכאבי מחזור וממש כןאב לי אני רוצה לשתות תרופה זה בסדר לדתות בלי לאכול לפני?
נרדמתי לפני איזה שעתיים וחצי קמתי עכשיו ואני לא מצליחה לחזור לישון עד כמה זה חמור ?
לפני שנתיים בערך ידעתי להחליק על גלגיליות ואני רוצה לחזור לזה
קמתי לפני כולם וראיתי שאחותי קנתה לאמא שלי מתנה ואני ממש מקנאה ואני גם רוצה לעשות לה משהו לפניה אבל אין לי מה לעשות
אתמול הלכתי לישון ב2 בצהריים וקמתי ב11 וחצי בלילה לפני 5 שעות, מתי ארדם היום בערך?
קמתי לפני חצי שעה בערך, מה לאכול?
קמתי לפני חצי שעה בערך, מה לאכול לארוחת בוקר?