2 תשובות
כן לכיי נסיכה ותהני
בתור אחת שכרגע נמצאת בבידוד לא צפוי בגלל חברה שפתאום חולת קורונה
אני אומרת לך באמת שעדיף לך להישאר בבית
זה נוראי זה לחץ מטורף כל הקורונה הזאת זה סכנה מטורפת
אנונימית