10 תשובות
אני אוהבת ראפ
נראה לי שגם הרוב ראפ, רק מושפעים שומעים רגאיי
שואל השאלה:
אבל בכל המועדונים של האתיופים יש רגאיי ואין אתיופי שאני לא מכירה שלא שומע רגאיי אז איך הרוב אוהבים ראפ ואם כבר האתיופים אומרים שהם שומעים רגאיי וראפ זה הלבנים שומעים
אנונימית
אוהבים ראפ שומעים רגאיי כי כולם מושפעים מכולם
כמובן שיש כאלה שאוהבים אבל הרוב ששומעים רגאיי סתם מושפעים

ראפ לא רק לבנים שומעים.. זה ממש מטומטם מי שאמר לך את זה הוא חד משמעית מושפע.
אני מעדיפה ראפ אבל רוב האתיופים שומעים רגיי, במיוחד הבני 18+
ודווקא אני לא מכירה לבנים ששומעים ראפ, הם אוהבים להגיד שהם שומעים ראפ כי זה "מגניב" אבל הם לא באמת מתחברים למוזיקה.
שואל השאלה:
אז את לא יודעת כמה לבנים ששומעים ראפ יש למרות שהם שומעים את מה שהכי צפוי שזה קנדריק, טראוויס סקוט, אקס כל אלו אבל יש בכמויות..
וכן בגלל זה אמרתי שרוב האתיופים שומעים רגאיי זאת גם המוזיקה הקבועה במועדונים של אתיופים
אנונימית
הם אוהבים כי כולם אוהבים (לא כולם אבל רובם)
^^רוב האנשים ששומעים ראפ הם שחורים, הוא הומצא על ידי שחורים ועד לפני עשר שנים בערך לבנים כמעט ולא היו שומעים אותו.

ועכשיו זה די קשור לצאת מגניב, אני לא מדברת על אנשים ששמעו ראפ מלפני הרבה זמן אני מדברת על המושפעים שהתחילו לשמוע עכשיו טראוויס סקוט
רגאיי
אנונימית
שאלה מאוד קשה
לדעתי זה שווה בשווה
אנונימית
אני לא אוהבת לא ראפ ולא רגאיי איכס