4 תשובות
החומר לבגרות הוא מכיתה י אולי בכיתה ט לומדים בקטנה אבל הרוב ב י ויא
לא נכנס
ט' נכנס למדנו הנדסה אנליטית פונקציות שונות ... ל 5 יחל
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא מדברת על מתמטיקה אני מדברת על ביולוגיה היסטוריה תנ"ך וכל זה
אני לא מדברת על מתמטיקה אני מדברת על ביולוגיה היסטוריה תנ"ך וכל זה
אנונימית
באותו הנושא: