7 תשובות
ברור שהגיוני.אם לא אוכלים מסודר לפחות כל 3 שעות,הגוף נכנס למצב הישרדותי ואוגר שומן.את סתם פוגעת בגוף שלך
אבל הגוף באמת ישמין.
אני גם הייתי ככה(ועדיין) ועליתי במשקל ואני מתאמנת ואני עושה הכל כמו שצריך פשוט בקושי אוכלת
שואל השאלה:
אני אוכלת כל 3 שעות פשוט אני מתעוררת מאוחר ואני משתדלת לא לאכול בלילה
וגם מה זה הבולשיט הזה אם בן אדם יאכל קצת קלוריות אין מצב שהוא לא ירזה
אנונימית
שואל השאלה:
חזרת לאכול כרגיל?^^
אנונימית
לא, אני עדיין ככה לצערי וגם אני מתעוררת מאוחר(עכשיו קמתי אחרי 14 שעות שינה רצופות) ואני לא אוהבת לאכול אחרי שבע וחצי אז אני לא אוכלת עכשיו...
וה"בולשיט" הזה אולי לא מובן לך אבל זאת האמת...
ולגבי שכתבת שמשמינים מזה שחוזרים לאכול רגיל, זה לא נכון ב100%.
אם את תעשי ספורט ותשלבי תזונה נכונה אז הקלוריות יתאזנו לך וככה את לא תשמיני אלא תשמרי על המשקל, או שתלכי לדיאטנית ותרזי
שואל השאלה:
טןב לא אכפת לי שמעתי על מלא שאכלו קצת והורידו במשקל אין לי מה להפסיד אם אני אנסה את זה כי גם ככה אני לא סומכת על התשובות פה
אנונימית