11 תשובות
אין לי מושג
סבלתי במערכת החינןך מאז שאני זוכרת את עצמי
אני מניחה שהיה נחמד ביסודי כשלא הייתה לי מודעות עצמית
בחטיבה בכיתי הרבה
סבלתי במערכת החינןך מאז שאני זוכרת את עצמי
אני מניחה שהיה נחמד ביסודי כשלא הייתה לי מודעות עצמית
בחטיבה בכיתי הרבה
לי ו'.
ג עד ו בלי כל הטלפונים בלי כלום בלי רכילות נטו כיף ומשחקים
יא. בטח אף אחד לא מזדהה
שואל השאלה:
^חח דוקא מלא אנשים שאני כירה אמרו שהיה להם הכי כיף אז
דווקא י אמרו שזה יותר נורא
^חח דוקא מלא אנשים שאני כירה אמרו שהיה להם הכי כיף אז
דווקא י אמרו שזה יותר נורא
אנונימית
כל כך כיתה ט
ט או י
הייתה חוויה שונה בכל אחת מהן אבל סהכ שתיהן היו הכי טובות
הייתה חוויה שונה בכל אחת מהן אבל סהכ שתיהן היו הכי טובות
חד משמעית ח'
באותו הנושא: