11 תשובות
אין לי מושג
סבלתי במערכת החינןך מאז שאני זוכרת את עצמי
אני מניחה שהיה נחמד ביסודי כשלא הייתה לי מודעות עצמית
בחטיבה בכיתי הרבה
לי ו'.
ג עד ו בלי כל הטלפונים בלי כלום בלי רכילות נטו כיף ומשחקים
יא. בטח אף אחד לא מזדהה
שואל השאלה:
^חח דוקא מלא אנשים שאני כירה אמרו שהיה להם הכי כיף אז

דווקא י אמרו שזה יותר נורא
אנונימית
כל כך כיתה ט
ט או י
הייתה חוויה שונה בכל אחת מהן אבל סהכ שתיהן היו הכי טובות
חד משמעית ח'