7 תשובות
מה קרה
אנונימית
מה קרה??
שזה פשוט בושה וחרפה
חחח אבל למה לא לכתוב מה קרה
אוף אני לא סובלת כשעושים את זה
שואל השאלה:
אז איב פתחה לייב באינסטגרם וצירפה מישהי קצת מלאה והיא וחברה שלה (אגם) התחילו לצחוק ממש
אז דן חבר של נועה בוג לקח את הטלפון ודיבר עם הילדה כדי שלא תשמע את זה וגם שהיא ניסתה לדבר איתן אז הם לא הצליחו להפסיק לצחוק
אנונימית
אני חושבת שהן מביכות ואף פעם לא אהבתי אותן
ושקצת עלה להן יותר מידיי שהן מרשות לעצמו לצחוק על אחרים
מביכות את עצמן וזה מגעיל ברמות.