4 תשובות
מחזור שינה הוא בן שעה וחצי. הכי גרוע זה להתעורר בזמן הלא מתאים של מחזור השינה, היינו שלב השינה העמוקה. אבל לכי תדעי כמה זמן ייקח לך להירדם, וכאלה. אני אומרת: לכי לישון.
נראה לי שכן .
שואל השאלה:
אז ללכת לישון עכשיו ?
אז ללכת לישון עכשיו ?
אנונימית
לא נראה לי שזה משנה אם את יושנת בקפיצות של שלוש שעות או לא חח
באותו הנושא: