9 תשובות
גואי ופיבי
שואל השאלה:
מרגיש לי שצ'נדלר ורייצ'ל זה חמוד ופיבי וג'ואי זה מצחיק ומוניקה ורוס זה גם וגם, אין לי מושג את מי אני אוהבת הכי הרבה חחח
אנונימית
לבחור אחת מהם אני לא מצליחה, אני אוהבת את כולם באותה רמה
צ'נדלר ורייצ'ל נקודה
פיבי ואני:)
ג'ואי ופיבי.
ג'ואי ופיבי, זה פשוט מצחיק?!
ברור שגואי ופיבי!
צ'נדלר ורייצ'ל ביי