6 תשובות
אני מניחה שכן, אבל הם כבר התרגלו
אנטישמיות לא חוקית שם...
אני מניחה שזה תלוי באיזור שחיים בו.
אני מניחה שזה תלוי באיזור שחיים בו.
אני מניחה שבכל מדינה יש קבוצות אנטישמיות. אבל חשוב לציין שמעט האנטישמיות שקיימת כיום בגרמניה היא לא אותה אנטישמיות שהתפתחה במלחמת העולם השניה.
תמיד יהיו אנשים טיפה צרי אופקים שמסתכלים על דברים בצורה מעוותת.
תמיד יהיו אנשים טיפה צרי אופקים שמסתכלים על דברים בצורה מעוותת.
בגרמניה יש היום הרבה פחות אנטישמיות.
אבל זה תלוי בבן אדם ובאזור, אבל אני מניחה שגם בשאר המדינות יש אנטישמיות.
אבל זה תלוי בבן אדם ובאזור, אבל אני מניחה שגם בשאר המדינות יש אנטישמיות.
תלוי, יש הרבה אנטישמיות באירופה
לא חסר בצרפת או גרמניה.
פשוט יש אנשים שאין להם בעיה עם
ישראלים ויהודים ויש שכן, הכל תלוי באותו בן אדם.
לא חסר בצרפת או גרמניה.
פשוט יש אנשים שאין להם בעיה עם
ישראלים ויהודים ויש שכן, הכל תלוי באותו בן אדם.
אממ. אני גרה שם (לא סובלת את זה)
ואני אישית לא חוויתי אנטישמיות כמו שחוויתי גלגולי עיניים בשניה ששמעו שאני מישראל וכל פעם שהייתי טיפה רועשת או צוחקת בקול היו אומרים לי כזה (ועדיין) אוי הישראלית הזאת... בכללי הגרמנים ממש מתנשאים
ואני אישית לא חוויתי אנטישמיות כמו שחוויתי גלגולי עיניים בשניה ששמעו שאני מישראל וכל פעם שהייתי טיפה רועשת או צוחקת בקול היו אומרים לי כזה (ועדיין) אוי הישראלית הזאת... בכללי הגרמנים ממש מתנשאים
אנונימית
באותו הנושא: