10 תשובות
חודשיים
השנה לא היה לך
בגלל הקורונה
וזה היה אמור להיות במאי
תקחי את הימור עם לעשות מועד ב
שואל השאלה:
^זאת אומרת שלפני המועד ב אני אדע כמה קיבלתי?
או שאני ניגשת נגיד למועד ב בלי ידיעה על הציון?
אנונימית
בלי ידיעה
תנסי לראות איך היה לך במועד א
ושיחה עם המורה
בדרך כלל חודש- חודשיים אבל אני מאמינה שבערך בספטמבר כי הם מחכים גם לבגרויות שיהיו ביולי ואז אחר כך ישחררו את כל הציונים ביחד.
חודשיים
כמה חודשים (ככה זה היה בבגרות בהיסטוריה)
השנה בטח יהיה באמצע ספטמבר לא מבטיחים שיפרסמו לפני המועדי ב ציוני מועד א
אבל עדיף לגשת גם וגם בכל מקרה לוקחים הכי גבוה
זה תלוי, לרוב זה בין שבועיים לכמה חודשים אפילו לדעתי
שואל השאלה:
אז בכל מקרה אם אני אגש למועד ב יקחו לי את הציון הגבוה מבין אחד מהמועדים?
אנונימית
כן. ומן הסתם שתקבל את הציונים לפי מועד ב אחרת לא תדע אם לגשת או לא.