4 תשובות
חייה עם זה אם התלבטתי מה לבחור
באופן כללי הייתי חיה עם זה כי אני לא מהאנשים שמתלוננים במסעדות לא משנה מה, אבל יפריע לי אם ארגיש שהבשר לא מוכן
אני ספציפית לא אוהבת מדיום אז יהיה לי לא נעים לאכול את זה אם זה יהיה עם דם אז אני כנראה אחליף כי אני באמת לא מסוגלת לאכול עם דם
אנונימית