6 תשובות
זה די לא בסדר, אבל זו לא אשמתם...היו צריכים להשאיר מקומות כאלו מוגבלים בינתיים, זה די לגיטימי שאם אפשר - אנשים ילכו.
^פירה
מה זה אין קורונה? תפתחי חדשות ותסתכלי
מה זה אין קורונה? תפתחי חדשות ותסתכלי
אז עדיף כאילו לא לשים על ההנחיות ולצאת לכל מקום?
כן זה באמת לא בסדר
אנונימית
שואל השאלה:
אני מאחל להם להדביק את המשפחות שלהם
אני מאחל להם להדביק את המשפחות שלהם
אנונימי
כן
חסרי מוח
חסרי מוח
באותו הנושא: