6 תשובות
זה די לא בסדר, אבל זו לא אשמתם...היו צריכים להשאיר מקומות כאלו מוגבלים בינתיים, זה די לגיטימי שאם אפשר - אנשים ילכו.
^פירה
מה זה אין קורונה? תפתחי חדשות ותסתכלי
אז עדיף כאילו לא לשים על ההנחיות ולצאת לכל מקום?
כן זה באמת לא בסדר
אנונימית
שואל השאלה:
אני מאחל להם להדביק את המשפחות שלהם
אנונימי
כן
חסרי מוח