5 תשובות
שואל השאלה:
אנחנו מדברים יחסית הרבה, גם יוצאים והכל אבל בקטע ידידותי
אנונימית
תנסי להפתח בפניו ושיהיה בינכם שחנפים, או שתיכנסי לידידות או שהוא יתאהב בך, אם יש לו כלל ברזל שווה לקחת סיכון
שואל השאלה:
זה מה שאני אומרת, אנחנו ידידים טובים ומדברים על הכל כמעט. הוא סיפר לי דברים שלא סיפר לאף אחד ואני פשוט מרגישה שאני בפאקינג פרנד זון מטורף! איך יוצאים מזה זאת השאלה
אנונימית
אני חושבת שאם הבחור מתעניין בך, כל הזמן רוצה להיות בחברתך, כן יש לו משהו אלייך והכלל הזה לא יצליח לו.
תנסי לברר דרך חברים אם יש לו משהו כלפייך
שואל השאלה:
הבעיה גם שיש לו המון ידידות חוץ ממני ואני לא יודעת אם הוא מתנהג כלפיהן אותו דבר כמוני או שרק איתי הוא כזה פתוח..
אנונימית