10 תשובות
לא פוסלת בכלל
חלילה פוסלות
לא פוסלת בכלל , כאילו אני ילדה גבוהה , אני 177 או 178 לא זוכרת , וחלום חיי זה למצוא מישהו יותר גבוה ממני...
למה שנפסול
זה גובה יפה רצח
הגובה הכי יפה שיש
מה כפת לי מה הגובה שלו.... זו שאלה ממש שטחית
לא כי אני גם ככה נמוכה וכולם גבוהים ממני
זה גובה מושלם רק מינוס 3 סנטימטרים כדי שזה יגיע לגובה של דיימון
דיימון 1.77^
אנונימי
אפילו 1.76
אנונימי