8 תשובות
לא..
לא
אנונימית
לדעתי זה בין הדברים הכי יפים שיש, לא משנה באיזה גיל. חוץ מזה לפחות יהיו לך שיניים ישרות
בכלל לא
שואל השאלה:
^לא קשור דווקא לצבא פשוט בדרך כלל מורידים את הגשר בכיתה ט-י אז שאלתי אם זה לדעתכם פאדיחה להיות עם גשר בצבא כי זה נראה ילדותי כזה לא יודעת
אנונימית
זה לא ילדותי
מה הקשר לפאדיחה? כולה גשר וגם זה כי את מיישרת את השיניים שלך למה זה אמור ליהיות קשור לצבא? וזה ממש לא פאדיחה