8 תשובות
אכן
כן,זה פשוט כיף.
כול הזמן
כן
מיליארד פעמים בערך
אני לא בגיהנום
ברור חחח
מן הסתם
בטח .
האמת שלא, אני לא נוהג להזמין לעצמי מעדיף לאכול עם חברים/משפחה