3 תשובות
אסור לעשות לייזר בפנים
אין לך ברירה את תצטרכי ללכת לקוסמטיקאית יש גם קוסמטיקאיות שעושות עם חוט
אין לך ברירה את תצטרכי ללכת לקוסמטיקאית יש גם קוסמטיקאיות שעושות עם חוט
את יכולה ללכת גם לרופא נשים, אולי המערך הורמנים שלך לא מאוזן.. בטח תקבלי כדורים שיפחיתו את הצמיחה של השיער, ובמקביל תלכי גם לקוסמטיקאית, תעשי חוט בפנים..
ויש גם אופציה שלישית.. אולי רק את שמה לב לשיער הזה, כשאנחנו מסתכלים במראה אנחנו שמים לב לפרטים הכי קטנים בזמן שאנשים מולנו בכלל לא יבחינו בהם כי הם קולטים את הפנים שלנו בכלליות ולא כל חלק בנפרד עם כל הפגמים שלנו..
ויש גם אופציה שלישית.. אולי רק את שמה לב לשיער הזה, כשאנחנו מסתכלים במראה אנחנו שמים לב לפרטים הכי קטנים בזמן שאנשים מולנו בכלל לא יבחינו בהם כי הם קולטים את הפנים שלנו בכלליות ולא כל חלק בנפרד עם כל הפגמים שלנו..
לכי עם אמא לרופא משפחה/נשים, אולי יש בדיקת דם שאפשר לעשות כדי לבדוק אם יש לך בעיה הורמונלית.
אנונימית
באותו הנושא: