3 תשובות
יש הרבה בנות שזה קורה להם..פשוט זה גרם לך לרדת ממנו
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני לא רוצה שזה יקרה ואני לא רוצה לפגוע בו ואני פשוט חושבת שאני סתם עושה את זה כמנגנון כדי שאני לא אפגע אבל אני לא יודעת איך לצאת מזה...
מה הבעייה?
את לא רוצה שהוא יהיה בקטע שלך?
ואז תבכי הוא לא רוצה אותי לא מייחס אליי
מה בדיוק לא הבנתי
באותו הנושא: